29 Ocak 2011 Cumartesi

Nerden çıktı şimdi bu?

Ev erkeği olmak sanırım en son istenecek olan sosyal sınıflardan biridir. Kış aylarında ben de bu sınıfın bir bireyi oluyor ve bunu bir şekilde ifade etmekte sorun yaşıyordum. Ekşi'de başlıklar arasında dolanırken "ev erkeği" başlığına denk geldim ve neden olmasın diye sıcağı sıcağına buraya koştum.

Uzun zamandır aklımda bir blog yazma fikri vardı ancak buna pek cesaret edemiyordum. Sonuçta sorumluluk istiyor ve ben tembellikle bu sorumluluğu pek yerine getirebilecek miyim, sorusunun cevabını hep birlikte zaman içinde göreceğiz.

Öyle pek eğlenceli bir adam olduğum düşüncesine kapılmazsanız sevinirim . Oldukça sinir bozucu olma yetim her daim mevcut bilesiniz. Canım istediğinde her şeyi süper yapabiliyorken, canım istemezse nefes almayı zul olarak görüyorum. başlangıcı uzun mu tutsam kısa mı hiç bilmiyorum ama nerde incelecekse ordan kopması yönünde bir görüşüm mevcut bilesiniz. şimdi bi çay alayım yanına da sigarayı unutmayayım.

İşin açıkcası içerik hakkında pek bir plan yapamadım ki dediğim gibi ani gelen fikrin bizi nereye götüreceğini hakkında bir öngörüm yok. Şimdi yazarken; gün içinde yaptıklarım, yemek, siyaset, dedikodu, iş-güç, gezi, aşk-meşk falan filan baya karman çorman olacak diye düşündüm .

Sonuçta bi blog furyası almış başını gitmiş, muhakkak benzeri oluşumlar vardır ya da olacaktır ancak ben ne zaman sıkılırım onu bilmiyorum. Siz ne düşünürsünüz onu da bilmiyorum. Zaman sanırım bize olayları tam anlamıyla şekillendirmemiz açısında oldukça yardımcı olacak kanaatindeyim.

Kendimden yani birey anlamında kim olduğumdan öte yaşadıklarımı anlatmayı planladığımı bilmenizi isterim ki zaten size ne benim kim olduğumdan değil mi? Belki ben de bi fenomen olur kitleleri arkamdan sürüklerim. Aslan burcu olduğum çok belli oluyor değil mi?

Haydi bakalım rastgele.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder